Seyda120422 Arkadaşlar bebeğim 3 buçuk aylık ve ben 4 haftalık hamileyim doktor bu gebeliğin dikişler açısından çok riskli olacağını , çocuğu aldırmam gerektiğini söylüyor var mı hiç böyle bir durum yaşayan.?????
la_leomer Seyda120422 canım ben yengemde aynısını yaşadı 40 ciktikdan 1 ay sonra tekrar hamile kaldı doktoruna iyi olmaz demiş ama aldırmadı yengem kendini çok yormadan haraket etti şimdi kizi 3 yaşında çokta tatlı dilli 🥰
Aslicamm Seyda120422 merhabalar, ben de burda 5-6 aylıkken ikinci gebeligi olan kişiler görmüştüm ve sorunsuz doğuranlar vardı ama her doktor ayrı şey soyluyo bazıları ic dikişe zarar verir diyo bazıları bi şey olmaz diyo bence bi iki doktora daha sorup sizi muayene ettikten sonra net kararı verebilrisiniz
Samsai Seyda120422 dikişlerinizin durumuna bağlı her insanın iyileşme şekli ve acı eşiği de farklı. Sizinki tam iyileşmemiştir belki ve doktor sorun olacağını düşünüyordur. Bir başks doktora danışmakta fayda var. Benimde en büyük korkum hamile kalmak sezeryanla doğum yaptım 5 ay oluyor ve ben hala daha dikişlerimin acıdığını ağrıdıpını hissediyorum. Ben çok zor iyileşmiştim. Ama siz nasıl bir sğreç geçirdiniz?
Deletedmom_78 Seyda120422 bende oglum 3.5 aylikkem 4 haftalik hamile oldugumu ogrendim kimse aldir falan demedi 35 haftalik olacagiz hatta nerdeyse☺️😁
Selin1234 Seyda120422 benim iki sezeryan arasında 14 ay var bende 5 aylık ken hamile kalmışım sonradan öğrendim hiç bir problem olmadı
Deletedmom_78 Samsai hic bir sıkıntım yok dikislerimle alakali su anlik cok şükür suyu fazla zaten onun sezeryanla alakasi yok
Aslicamm Deletedmom_78 merhabalar peki dikiş kontrolü yapılıyor mu ya da nasıl yapilabiliyo Bir şey söyledi mi doktorlar
UraSsmom Seyda120422 Evet 2 sezeryan arası en az 2 sene derler ama ben 2 sene bekleyeni hiç görmedim. Benim 2 çocuğum arasında 18 ay var 9 aylıkken hamile kaldım ama daha erken olanları da biliyorum hiç aldır denildiğinde şahit olmadım
Deletedmom_78 Aslicamm ic dikislerin zaten ultrasonda gözüküyor bir de üstten disardaki dikislerime bakildi o kadar canim
Sherlock1180 Seyda120422 görümcem doğum yaptı 6 ay sonra hmaile kaldi. Ondada çok riskli olacagini söyledi doktor o kiyamadi aldirmadi ama doğumdan sonra çok geç toprarlandi 15 gun hastanede yatirdilar asla ayağa kalkamadi iki bebek te perişan oldu. Şöyle bi yazi okumuştum.her sezeryan bi digerinden daha zor her normal doğum.bir öncekinden daha kolay. Keşke sezeryandan sonra biraz dikkat edebilseydiniz ama olan olmuş saglikla gelsin inşallah en çok sizi düşündüm bu doğumda.
pembehanm Ne demek aldırmak ya hıcmı doguran olmamıs hemen aldırın dıyolar benım yengem yemın ederım 2017 yılında evlendı sezeryan dogum yaptı ve bebegı 2.5 aylıkken hamıle kaldı dogum yaptı bız sormustuk hatta bebegın dıkıse zararı var mı dıye doktoru dıkkat edıceksın fazla yorulmayacaksın bırde kılona dıkkat edıceksın demıstı
Felfena Aldırmayın tabi ki başka doktorlara da gidin o kadar kolay değil yani. Allah’ın izniyle sağlıkla bir sıkıntı olmadan atlatırsınız inşallah