4 ay beş gunluk gece sabhaa kadar hep uyanikti gündüzde uyuyor on dakika sonra aglayarak uyanior önceden böle deildi uyansa bile aglamazdi etrafa bakardı yutrbadan bakkal amca açıp dinletiorum görüntü göstermeden susuyor öyle tuvalete vs gidebliorum bakkal amcayi kapatioeum yine aglio önceden oyun halısına koyardım dururdu oynardı ama şimdi oyun halısı da bile durmuor bugün ful uykususuzum acaba hastami aatakmi anlamadım ataksa gecermi