secoz saglik ocagi bebeklerin kanini da mi aliyormus bana burda alinmiyor hastanede yaptirman gerekli demislerdi.gerci ben ordada aldirmazdim hamileyken 2 kez farkli saglik ocaginda kan verdim sonuclarin hepsi yanlis cikmisti doktorumda orda verme bekledigi icin yanlis cikabilr demisti.bu arada 9.ayda degerrlerine bakilmasi icin tahlil istemislerdi ama ben yasinda vermistim hastanede.