Kızlar bebeğim 8 aylık ve bizim yatağımızda benimle uyuyor . Anne yanı park yatağı var aslında ama ona yatınca hemen uyanıyor hatta bazen daha yatağa yatırmadan ağlamaya başlıyor. Ben yanına yatarsam uykusu daha iyi oluyor. Eşimde salonda yatmak durumunda kalıyor ve artık kendi yatağına alıştıralım diyor. Nasıl kendi yatağına alıştırabilirim uyku kalitesini nasıl arttırabilirim lütfen yardımcı olur musunuz deneyimlerinizi paylaşır mısınız ? Bu arada emerek uyuyor 😐