kızlar bi kaç kere post açtım bebeğim emmiyor diye bugün hastaneye gittik kan test i aldılar ben eve geldim bekleyemedim. Doktor karaciğer enzim i yüksek demiş. Eşim ya yüksek yada düşük dedi diyor hatırlamıyorum diyor. karaciğer enzim i ciddi bir hastalık mı.