Kızım 4 ay 6 günlük son 1 haftadır çok acı ağlıyor ve ikiniyor büyük pisliğini zor yapıyor sanırım sancı yapiyo acaba mama mi ağır geliyor miniğime 😔 gaz damlası kullandim fitil de yaptık işe yaramadı çok ağladı en son ağlarken uyuya kaldı kucağımda 😣 onu böyle görmek beni çok kötü yapıyor . Ne yapmam lazım yardım edin ☹️