Babyuraz ben de bekleyeyim burda benim iştahım yerinde olduğu halde bu aralar halsizliğim var, bebeğim 4 aylık, multivitaminler pek cazip gelmiyor bana nedense eksiğim olan bir vitamin varsa onu kullanayım ama hepsini çok çok almak gereksiz geliyor, hamilelikte de demir ve d kullandım multivitamin kullanmadım, doğumdan sonra bebeğim 40 günlükken değerlerime baktırdığımda her şey güzel çıkmıştı, bir şey kullanmana gerek yok demişti dahiliye doktoru, tekrar mı gitsem diye düşünüyorum bugünlerde.