Sevo97 Doktorumuz fizyolojik serum yazmış kızlar bildiğiniz serumlarda ve şırınga nasıl yapıcam bilmiyorum bilen birileri yardımcı olablir mi deniz suyu gibiymiş verince çok ağlıyolar mı yakıyo mu
aysenurkerem Sevo97 şırıngaya serumu çekeceksiniz her iki burun deliğine damlatacaksınız, Bebekler bu durumu pek sevmiyor. Damlattıktan sonra yüz üstü çevirip hafifçe sırtına vurun, gaz çıkarır gibi
ozlem_3458 Sevo97 bende yapmaya korkuyordum ama ilk defa dün yaptım burnu çok tıkalıydı önce deniz suyunu iki burnuna sıkıyorsun biraz bekledikten sonra hafifce aparatla çekeceksin canım ya da yüz üstü çevirip sırtını sıvazla ama ben aparatıyla yaptım işe yaradı
Merve1705 Sevo97 bebeğinizi yastık üstüne koyun 5 lik şırınga vermiştir muhtemelen 2.5 bir buruna 2.5 diğer buruna sıkın biraz bekleyip sırtına pat pat yapın eğer bebeğiniz büyükse nefes kontrolünü sağlıyorsa bu işlemi kucakta dik pozisyonda yaparsanız daha iyi oluyor günde en az 2 kere yapmalısınız ki burnu temiz solunumu rahat olsun
Sevo97 ozlem_3458 peki kaç cc çekiyim şırıngaya fazla veririm diyede korkuyorum genzine aldırır diye de açıkcası cesaret edemedim
Aliiisss Sevo97 bebeğim 2 aylıkken 2 cc çekip birer cc sıkıyordum ben çok rahatlatıyor kurtarıcımdı 🙏🏻
Aliiisss Sevo97 kafasını düz bi şekilde tutup sık hemen yavaş yavaş yapma bi anda yap hiçbişry olmuyor
ozlem_3458 Sevo97 içinde 5 ml var yarı yarıya gün içinde iki kez yapabilirsin ben fazla sıktım yanlışlıkla genzine kaçtı bir şey olmadı burnundan püskürttü pislkler geldi