Nurella_ Kızlar merhaba 2 hafta önce bana bir mesaj geldi icra takibi başlatılmaması için ücret ödemem gerekiyormuş ödemezsem icra takibi başlatacaklarmış bende aradım ne ücreti falan diye internetten tekstil ürünü sipariş etmişim ama onu teslim almamışım ve üretici ceza yazmış 140 TL şu gün şu saate ödeyin aksi takdirde işlem başlatılacak dedi bende ağzıma geleni saydım utanmadan bana iban yollayıp mesaj atıyorlar hâlâ ücreti ödeyin icra takibi başlatacaz diye. Şimdi ben bunları savcılığa falan vermek istiyorum bi yerlere şikayet etmek istiyorum. Acaba cimere şikayet edebilir miyim? Çünkü böyle birşey yok ben kargomu hep evde beklerim ve teslim alırım e devletten falan baktım hiç birşey yok. Nerelere şikayet edebilirim? Yardımcı olun artık mesajlarından gına geldi..
Balkupum2505 Nurella_ aynisi arkadasimin basina geldi arkadasim eşim polis o ilgilensin sizle demis bir daha ne aramislar ne mesaj atmislar 😀
biryazmasali Nurella_ bunlar dolandırıcı tabiki şikayet edeblrsinz abimnde başına geldi hatta avukat çm falan dşe de çok aramşlar en son baya bi kötü konşmşş da arammşlar birdaha hiç bişe yapamazlar öyle bi hakları yok almadınz die zaten mantık dışı ama şikayet eraenz birşey çıkarmı bilemedm
Meralminakumru Nurella_ bana da nereden bakarsanız bir aydır aynı msjlar geliyordu bende aldırış etmedim aramadım da. Hatta o kadar çok msj geliyordu ki telefon kendi kendine spam’a aldı msjları
Deletedmom_64 Nurella_ cimere de yaza bilirsiniz savcılığa da suç duyurusunda bulunabilirsiniz ben ikisin8 de yaptım cimerin şikayet bölümüne
Elisa_34 Aynısı başıma geldi ödedim 400 tl ama siparişim gelmedi. Sonra telefonlar açılmadı. Yanlış yönlendirmek istemiyorumm sizi..
Nurella_ Elisa_34 dolandırıcılar ben araştırdım hatta arkadaşıma da gelmiş öyle bi mesaj abisi adres verin oraya gelicem ben demiş adres vermemek için çabalamışlar ürünü almasam bilirim ama bütün ürünlerimi aldım kargom geleceği gün evden çıkmıyorum hiç.
Nurella_ Balkupum2505 bende savcılığa vericem sizi insanları dolandırmak ne göstericem size dedim küfürler ettim suratıma kapadılar mesajlar devam ediyor bugün aradım yine açmadılar.
Nurella_ biryazmasali bende çok kötü konuştum küfürler ettim yok adamlar hâlâ mesaj atıyor ödemezseniz icra takibi başlatılacak diye. Korkmuyorum ama şikayet etmek istiyorum.
Haffuse Numarayi engelle, Ilk tele dolandirilicilarin turedugu zaman beni aramislardi, ben de polise basvurdum ama bisey cikmiyormus, kullanilan hatlar acik hat oluyor, takibi vs. Yapilamiyor ya da sahus tespit edilemiyor demisti yillar once…