pogacayanakk Elifinannesi33 istifanın üzerinden ne kadar zaman geçti birde üst üste bir kaç gün kasıtlı olarak gitmemezlik oldu mu
Tomi Elifinannesi33 benim eşim de astsubayken istifa etti. yasal olarak 6 ay süre vermişti geri dönmek için.
Elifinannesi33 Ruzgarveannesi1 tşk edem çok iyi olur sorup hemen donseniz yedek astsubay 2 sene tam olmadı çalışması onu da belirtseniz
Elifinannesi33 pogacayanakk iki sene tam olmadı calisali Suriye çıktı ailesi çok korkunca karşı çıkınca gidemedi anneci biraz şimdide git diyorum devam et 2 sene geçti istifa edeli ama nasıl gidebilir yani nerden başvuru mu yapmak gerek
pogacayanakk Elifinannesi33 gitse bu dönemde maddiyat anlamında da çok iyi olur ama anlattığınız tarihlere baklırsa tekrar geri dönemiyor diye biliyorum
Tomi Elifinannesi33 bizim öyle bir ihtiyacımız yoktu. bilinçli bir karardı. kendi mesleğinde maaşı iyi iş buldu.