Ben diş hakkında fikir almak istiyorum.
Beni 1 implant, 4 kaplama, 2 de kanal tedavisi olacak diş sorumum var. Bugün bi doktora gittim toplam 25 bin tatarı var dedi ama bana sanki biraz fazla geldi. Daha önce yaptıran yada fikiri olan sizce normal mi