Clover meyvelerden çok bi hayır beklemiyorum aslında sadece kışın bebeğimin tatmasını istiyorum mevsim meyvelerini de tabiki yiyecek 🙌🏻
derin dondurucuya gelince kendim sevmiyorum tadını bebeğime de yedirmeyi düşünmüyorum 😊
Bu arada bebeğimin bütün öğünleri bunlar değil sadece arada vereceğim o nedenle bi sakınca görmüyorum sizin düşünceniz tabi 🌿