Parsbabyy Evet benim doktorum bıraltırmadı. Hala demir, D vitamini ve balık yağıma devam ediyorum. Üzerine bestlak damla içiyorum. Bırakma ki vücudundaki depolar boşalmasın. Bebiş senden kullanıyor çünkü bir süre sonra kullanmazsan depolar boşa çıkar sende hastalanma, halsizlik vs. Oluşur.