ilahiyatci_Mom yaklaşık iki aydir bu bebeği takip ediyorum daha öncesinde Eslem Fatma vardı her ay eşimle birlikte ona yardım yapıyorduk o hesaplarına gönderoyordu ben sms olarak gönderiyordum o çok şükür ilacını aldı,ardindan arden Ömer çıktı karşıma, durumu çok çok daha acil, benim oğlum 1 yaşında 9 kilo olqmadi diye uzulurken bu bebeğin halı annenin çaresizliği beni çok etkiliyor çok yerde görüyorum ama kampanyası neden ilerlemiyor anlamıyorum sms ile 10 TL de olsa yardım yapabilirsiniz lütfen bu bebeği de kurtaralım