simaybrcu Mevaaah ben kullandım fayda sağlamadı. Yapma ilaç yapan eczanelerden yapma çatlak kremi aldım o geçirdi.
Gokturksmama Mevaaah hemde nasıl iyi gelir gün içinde hemen acısını dindirir yavrunun. Hemen kullan. Bende doğum sonrası oldu 2 güne topladı ne acı ne sızı kaldı. Oğluma pişik kremi almadım mesela gün içinde 2 kere falan onu sürüyprım hiç pişik olmadı çok şükür.