Merhaba hanımlar oğlum tam 3 yaşında fakat kilosu çok az 11,5 kilo hatta bugünlerde 11,2 e kadar düştü yemesine rağmen iştahı yerinde süt urunleri meyve felan hiç yemez ben yoğurdu bazı yemeklerine karıştırarak veriyorum lahbe peynrii den baska peynir felan yemez onun dışında yemeklerini yer sebze çok sever et suyu tavuk suyu na çorba çok yaparım günlük minimum 4 öğün yemeğini yer fakat iki yıldır kilo alımı yok doktora da götürdüm çölyak testine kadar herseyine bakıldı tüm vitaminleri normal ama kilo almıyor iki kutu polivit bitirdi ne yapsam ne etsem kilo almıyor çok zayıf kafama takmaya başladım artık alması gerekirken birde vermiş ona ayrı üzüldüm bir se aşırı hareketli bir çocuk asla yerinde durmaz sürekli hareket halinde napicagimi şaşırdım artık