Asym33 3 aylıkken eşim yanlışlıkla almıştı. Kullandık pek bir farkı yok. Sadece daha yoğun kıvamlı çözerken kaşıkla karıştırmak gerekiyor. Normal mamada 0-6 ay biberon başlığı kullanıyorduk. İyi gecelerde +6 kullanmak zorunda kaldık. Yoğun kıvamlı oldu için çeksede gelmiyor. 90 ml içmesi 55 dk sürmüştü