Hayırlı akşamlar hanımlar buzlukta baya anne sütüm var oğlum yedi aylık olucak onlarla muhallebi yapmak istiyorum ziyan olmasın diye ama nasıl yapılıyor bilen varmı yani ocakta ısıtınca bi zararı olurmu🤔 bide nisan ayında koyduğum sütler filan var bazılarının tarihi geçti onları nasıl değerlendirebilirim zira anne sütü doğal bal gibi yıllar gecsede kesinlikle bozulma olmuyormuş sadece vitamin değeri kayboluyor diye okumuştum o yüzden pişik kremi kendimize cilt toniği olarak kullanılabileceğini okumuştum ama yemek yada muhallebilerinde kullansam onlarida sıkıntı olurmu acaba 🤷♀️🤷♀️