F2411 değerleri tam bilmiyorum ama oğlumda hipotiroidi var, yani tiroidleri az çalışıyor. 5 aylıkken öğrendik. Tiroidleri düzgün çalışana kadar doktor bikaç sefer doz ayarlaması yaptı, şu an doğru dozu buldu, 25 aylık. İlaçları düzgün alır ve hormonlar yolunda giderse 3 yaşından sonra bıraktıracağım demişti.