Merhaba hamile annelerin bilgisi varmı acaba 11haftalık hamileyim ve haftalardr devlet hastanesinde kadın doğum randevu bulamıyorum 182 de düşmüyor hat deli oldum sabah erkenden sıra verirmi doktor gidip alsak bilgisi olan varmı nasıl sıra buluyorsunuz hepmi dolu olurya