bilbakalim ben Kenwood km286 aldım. Çok memnunum başka aparatları da var mutfak robotu gibi. O hamur yogururken kek çırparken ben başka işlerimi hallediyorum. Rende aparatı felan var bazen salatayı bile yapıyorum. Ama annem çok gereksiz görüyor iki dakika da yaparım diyor yapıyorda 😂 annem mutfağa girince mutfakta Tazmanya canavarı geçmiş gibi oluyor. Benim elim daha yavaş ona göre bana yardımı oluyor tek sıkıntım bir parçasını çöpe atmışım. İnternetten getirtemedim. Bulunduğum ildeki yetkili servis ilgilenmedi. Ankara’da bi servis sağolsun 50 liraya halletti.