Gayet uysal akıllı bir çocuğum vardı yani benden çok çevremde böyle söylüyor uykuya dalışta vs problem çıkartmazdı ama bu birkaç gündür sürekli ağlama krizleri yaşıyor aslında şöyle oldu 3 gün antibiyotik kullandı idrar yolu enfeksiyonu tekrarlamış diye sonraki günler çocuk her uyku saatinde ağlıyor istediği birşey olmazsa ağlıyor hatta su istiyor suyunu veriyorum diye ağlıyor peki diyorum suyu geri alıyorum aldığım için ağlıyor . Kalem istiyor veriyorum diye ağlıyor geri alıyorum diye ağlıyor iştah neredeyse sıfır yani çok huzursuz oldu bu bir sendrom mu ? Yarın doktora gideceğiz ama yarım saat ağladı içim gitti sarılıp uyudu şuan uyuyor ama iç çeke çeke uyuyor 😟şaştım kaldım arkadaşlar belki evde sıkılıyor bilmiyorum 🤷🏻♀️ akıl verin nedir bu