Mcoz Selam arkadaşlar 10,5 ay önce sezeryan oldum belim bazen özellikle sabahları yada sert bi zemine yattığımda çok şiddetli bir şekilde ağrıyor 😣 var mı benim gibi olan ?
Deletedmom737383 Mcoz 10,5 aydır çekiyorsunuz demek bende ne zaman geçecek diye bekliyordum daha 3 buçuk aylığız :)
KevserKaan Mcoz kızım 17 aylık hala o iğne olan yerden başlıyo ve feci ağrıyo. Mr falan bile cekindim hiç bir şey çıkmadı fiziğe yönlendirdi. Orayada henüz gitmedim ama ne zaman nasıl geçer bilmiyorum 🤦🏻♀️ resmen doğum sonrası beden geriliği yaşıyorum 🤷🏻♀️🥴 Allah yardımcımız olsun