ecosummm Teması engellemeniz yarariniza olur oyleyse, hem kendi hastayken yapiyorsa o çocuklara da yazik olur :/ kendine de sürekli bulaş olur, etraf salgın kaynıyor.
Biz 2 3 ay önce kapalı oyun parkına gittigimizde, hickimseyle oglum temas etmemesine ragmen, iceride hasta oksuren bi cocuk gördüm hemen çıkardım oyun alanindan, ertesi gün benimki de ayni öksürüklu hasta oldu 😢 o gun bugun kapali yerden de korkar oldum gidemiyorum
Cok gecmis olsun inşallah duzelir sizinki de