Merhaba bebeğim 20 günlük dün geceden beri gaz çıkarmada problem yaşıyoruz emzirdikten sonrw gazını çıkarmaya çalışıyorum fakat olmuyor dün den beri 3 4 kez kustu bide miktar olarak biraz fazla çıkardı sizce doktora gitmeli miyim yoksa normal mi yardımcı olur musunuz