Deletedmom_32 Bebeğim 6,5 aylık bugün sabah emeklediğini gördüm çok şükür 🙌🏻 kimlerin bebişi erken emekledi
Anneko Deletedmom_32 4 aylıkken emekledi şuan 6 buçuk aylık tutunup koltuk kenarlarında gidiyor kendi başına iyi bir şey mi kötü bir şey mi bilmiyorum ama yanından 1 dakika bile ayrilamiyorum bulduğu en ufak tümseğe tutunup kalkıyor
AyazisMom Deletedmom_32 10 aylık olup emeklemeyen oğlum uyurken okudum postunuzu azıcık üzgünüm ama sanırım emeklemeden yürücek çünkü ayaklarına basıp destekli adım atıyor hatta koşturuyor destek verince fakat emeklemiyor maşşallah bu arada bebişinize ☺️
Azraada58 Deletedmom_32 bizde 5 aylıgız dizlerinin üstüne basıp gitmeye calısıyor ve artık uyurkende birden dönüyor yüzüstü bi yerden tutunsa kendini kaldıracak 🤷♀️
Deletedmom_32 AyazisMom sizin ki de emekler inşallah üzülmeyin bizim aile de ki genlerden dolayı galiba erken oldu 😇
Smy3203856 AyazisMom emeklemek gelişim basamağı sayılmıyor zaten bebeğin gelişimiyle alakasız birşey, o yüzden üzülmeyin muhtemelen emeklemeden yürüyen bebeklerden olacak:)
Dondurmalikahve Deletedmom_32 6,5 emekledi ama emeklemesi yüzünden yürüme aşaması uzadı. 5 6 adım atıp emekliyodu Allahım ne zaman emeklemeyi bırakacak diye dua ediyodum😁
2maviboncuk Deletedmom_32 Büyüğüm 7ayına girmesine iki üç gün kala emeklemişti 9cu ayındaysa serbest yürüyordu küçük miniğimde 8buçuk aylık emekledi 11aylık serbest yürüdü emekledikten sonra çok çok fazla dikkat etmek gerek her bulduklarına ağızlarına atıyorlar 🤦🏻♀️ Ama çok minnoş oluyorlar 🥰
mira___ Deletedmom_58 olsun her bebek emeklemiyor ki. Bazıları direk emeklemeden yürüyor. Bazıları 10 aylıkken emekliyor.
Deletedmom_58 mira___ her şey zamanında güzel canım sağlıklı olsun hayırlı evlat olsun da o da olur elbet 🥰