Linamehmet Bebeğim dogudugunda 2300 dogdu ve şuan 3 aylık 4225 kilo çok az sadece anne sütü ile besliyorum ya çok üzgünüm doktor normal iyi diyo ama bana hiç öyle gelmiyor kilo alması için ne yapabilirim bebelac verdim bir kere kusmaya basladı yardım edin düşüncelerinizi bana da yazın 😭😭😭 kötü yorum yapmayın cidden hassasım bu konuda
Oktay0122 Linamehmet burada hiç kimse doktorunuzdan iyi bilemez doktorunuz iyi diyorsa iyidir lütfen paniklemeyin anne sütü disinda sütünüz yetiyorsa doktor mama takviye vermediyse devam edin ….
Belosunannesi Linamehmet 36 haftalık 3270 gr 48 cm dogduk şuan 7 ay 11 günlüguz 6 aylık kontrolünde 6400 gr 68 cm dik çok fazla takmıyorum kilosunu canı içinde olsun sizde öyle dusunun
Cocolingo Linamehmet insanın gerçekten psikolojisini bozuyor bu durum ama doğum kilosuna göre çocuğunuzun kilo artışında bi problem yok, sütünüzün kalitesi arttıracak ürünler kullanın bence çünkü mama verirseniz meme reddi yaşayabilirsiniz, her gören bişey söylüyor seni çok iyi anlıyorum burda iş sana düşüyor ayy ne zayıf diyeni umursamayacaksın doktor iyi diyor de geç, sağlığı yerindeyse hiç umursama
Linamehmet Oktay0122 yok çok şükür sütüm var içiyor da ama saflık ocsgına gittim bugün yeni dün 3 aylık oldu hemşire baya az dedi
MotherOfAlmila Linamehmet Canim sen saglik ocagindakileri dinlersen hep uzulursun. Benim doktorum cocugum icin 14 aylik ama 18 aylik bebek tepkileri var cok guzel derken. Saglik ocagindaki hemsireler gelisimi geri dediler. Ben de guldum. Uzman doktorumiz su isim, boyle boyle dedi dedim. Ah tamam doktoruniz ne derse o dediler. Cok ti ye almayin onlari.
Linamehmet Wonderful_mom aynen benim de aynı 59 cm herkes diyo çok küçük çocuklar bile dıyo ay çok küçük diye psikolojim bozuldu
Abide91 Doktorunuz daha iyi bilir tabiki ama bence kilosu gayet iyi bebeğin doyuyor mu emerkenki yutkunma sesini bilirsin yani sonrasinda huzursuz mu cisli bez sayısı nasıl bunları baz alarak eğer doymadigini düşünüyorsan hem mama hem meme verebilirsin
SunnyG Acil doktorunu değiştir. Bebeğin kilosu çok az, sınırda resmen. Yaşamadı bile mucize. Bu doktorlar insan sağlığı ile oynuyor, hep yanlış yönlendiriyor. Akşama hemen çocuğa kebap, hamburger, kuru fasulye vs ne varsa yedir içir.
stillwasser SunnyG seni annen 3 aylıkken kebapcilardan cikarmadi sanirim beynin geride kalmış biraz noksanlık var
Yenianneiremm Canım , bebeğin zaten cok dusuk kiloda doğmuş . Öncelikle kaç saatte bir emziriyorsun? Benim bebeğim de 2200 doğdu. Önce ilk ay bir buçuk saatte bir emzirdim. İkinci ay 2 saatte bir emzirdim. Sonra 3 -4 saatte bir emzirdim. İkincisi sütün yetiyor mu? Belki bebeğine sütun az geliyordur . Bunu en iyi sen anlayabilirsin. Eğer sütun azsa günde bir iki kez mama verebilirsin. Ama sütun yeterliyse mamaya başlama. Üçüncüsü bebeğin cok mu kusuyor? Bazı bebeklerde reflü vardır . Kilo alımı yavaş olur reflüyü bağlı cok kustuklari icin. Dördüncüsü dil bağı var mi? Bazı bebekler güzel ememez ve kilo alamaz . Dil bağını internette araştır. Son olarak kiloya cok takılma. Senin bebeğin 3 kilo doğmadı. 3 ayda iki katına çıkarmışsın kilosunu. Her ay beneklerin gelişim özelliklerine bak. Mesela örnek veriyorum üçüncü ayda ellerini keşfeder vs . Bebeğin ayına göre yapabilmesi gereken gelisim özelliklerini gösteriyor mu bunlara odaklan . Bebeğinin zekası , motor becerileri inan bunlar cok daha önemli . Kasaba et borcu mu var takma kafana 😊
Linamehmet Yenianneiremm evet baya iyi gelişimi insanları takip ediyo sese yöneliyor elini emiyor acıkınca cok aglayan bir bebek açıktıgı an hemen aglar susturamaz bile emmesi iyi ac kalsa aglar diye düşünüyorum ben 2 saatte bir emziriyorum dik bagı yok baktım
Linamehmet Belosunannesi orası oyle tabı Kı de çevre daha cok psikolojimi bozdu çok küçük bu ne böyle
Linamehmet Cocolingo saglığı çok şükür yerinde mama vermek istemiyorum sütüm var çok şükür nasıl kalitesini arttırabilirim bide bu ay beslenme e önem veremedim kpss çalışıyorum
Tubasahra MotherOfAlmila Kizim pramature dogum.Noroloji,cocuk doktor takibinde hatta beyin cerrahi bile gordu.Tomografi ,beyin usg defalarca cekildi bi problem yoktu kizim da. Kafasi biraz buyuktu saglikocagi hemsiresi bunu bi doktora gotur,kafasi buyuk problem olabilir ustte yazdiklarimi defalarca soylememe ragmen olsun sen yine de gotur baktir dedi ya şaka gibiler 😂😂😂😂 Linamehmet bak bunu oku
Linamehmet Evet ya çok bozdular moralimi geçen hafta götürdüm doktor baya iyi dedi motor gelişimi falan diye kilosuna da iyi dedi