Kaktusseven Kızlar bebegm 4 aylık 37.1 ateşi normal mi sizce ? Sıcaklardan mı diyorum bebeklerde böyle mi olur
MinnakAsel Kaktusseven korkma canım 37.5 üstü ateş sayiliyor 38 geçince müdahale etmek gerekiyor doktor öyle söylemişti bana kiziminda hep yazın ateşi 37.1 37.2 bazen 37.5 bile oluyor şuan iki yaşında iki aylıkken de aynıydı
Sahsenem45 bende ateşi 37 die hastanye götürdüm 37 ateş sayılmaz dedi 37. 5 den sonrası ateş olur dedi korkma bende çok hassasım bebek konusunda ☺️