merwee89 Kızlar merhaba 6 aylık oğlum var doğumdan sonraki ılk reglımı gecen ay oldum. bu ay dün olmam gerekiyordu ama hala olmadım.gebelık şüphemde yok bu sekılde olan varmı
merwee89 Sudee96 çok tesekkurler ılk tecrübem o yuzden ben ılk olduktan sonra duzenlı olacak şeklinde düşünmüştüm hep