Emine555 canım 3 aylıkken yaptırdım bende oğlumu ilk gün çok ağladı gece de biraz huzursuzluğu oldu ama sonra sanki hiç bir şey yokmuş gibiydi sadece yara bölgesindeki pansumanı kaldırırken ve krem sürerken biraz huysuzlanmıştı ama toplamda 10 güne nerdeyse full toparlıyor bizim sürecimiz çok iyi geçtiği için tavsiye ediyorum. Şuan seninki hareketli olduğu için sünnet bölgesini kendi çok acıtır mı ondan emin olamadim.