Esoca38 ben olsam dükkan açmazdım heralde şu dönemde. İnsanlar artık alışverişinin çocuğunu internetten yapıyor, 70 yaşındaki annem babam bile. İnsanlar tekstili indirim kovalayıp internetten alıyor.
Ben olsam kitap cafe gibi konsepti olan bir cafe açardım, insanların sosyalleşme ihtiyacı alışveriş ihtiyacının önüne geçti pandemiden sonra.