Merhaba arkadaşlar, kızım 1 yaşında 13 aylik doğrusu. Gece emzirmeyi kesmiştim tam 1 yaşındayken, gece uyuyordu uyanmiyordu bende doktor tavsiyesiyle kestim hem uyku düzeni oluşturmak için hemde dişlere zarar vermesin diye.. sadece gündüz 2 kere falan emiyordu o da uykuya geçişte normalde emmiyordu yani herhangi bir zaman diliminde.. şimdi 1 haftadır falan gündüz de emmek istememeye başladı, yani uykuya geçişte emen bebek emmiyor kafa çeviriyor falan. Cevremdekiler normal.artik canını sıkma 1 yaşına geldi karnı tok olduğu için emmeyebilir falan diyo ama ana yüreği işte emzirmek çok güzel.. sizin bebekler ne kadar emdi acaba, böyle benim gibi bisey yaşayan var mı bana destek olursanız sevinirim . 1 haftadır kötü hissediyorum acaba bıraktı mı diye..