Kızlar elimde 800 gr aptamal 4 mama var. Sadece 2 defa kullandım. 10.04.2023 kullanma tarihi de. Temmuzun ortalarında açtım. Dolap uygulamasında satışa koydum. Kadının biri açıldıktan 1 ay kullanılması gerek miş? Doğrumu acaba. O zaman nie kullanma tarihi var ki 🤷🏻♀️