Kızlar dün bebeğim K validemde kaldı bizde akşam eşimle 12 gibi uyuduk eşip kalkıp işe gitmiş tlf num yatağın yanında komidin in üstünde titreşimde idi K valide gelmiş 1 saat kapıyı çalmış sonra eşimin amcası babası gelmiş yan komşu felan toplanmışlar tlf aramaktan şarjı bitme noktasına gelmiş ama ben hiç birini duymamışım yan evden duvara vurmuşlar en son bişi dürttü beni kalktım kapıya gittim ama salak gibiydim ne olmuş olabilir bende korktum 🥹