asli87 erkek bebeğim var arkadaşlar bu sabah uyandıktan sonra çişini yaparken çok ağladı acaba enfeksiyon mu diye düşündüm geçen gün havuza getirmiştim o aklıma geldi. Bi sorum olacak eğer enfeksiyon varsa her çişini yaparken ağlar mı
ebrukaya23 asli87 bizde havuza götürdükten sonra enfeksiyon oldu 1 hafta hastanede yattık doktora götürün bence
asli87 ebrukaya23 ama sadece sabah çişini yaparken ağladı gün içinde çok yaptı bi sıkıntı yok bol bol su içiriyorum bakmak için ama bi sıkıntı yok gibi gözüküyor