Herkese Tünaydın ☀️
Kızlar bana akıl verin fikir verin ben uykusuzluktan zombi oldum artık. 9 aylık olduk ama böyle derin uyumuyor gündüz bile uyurken o beşik durdumu anında kalkıyor, gecede öyle çok zorlanıyorum artık. Dün yer yatağı yapıp aramıza koydum tekmemi yemedik tokatmı yemedik ve yine uyumadı. Diğer oğlum bu zamanlarda bizimle beraber uyuyordu sallıyıp yatağa koyuyordum su ihtiyacı için kalkıyodu o kadar 🤡