inek sütü alerjisi var sğt ürünlerini kestim niraz rahatladı ama hala kusması devam ediyodu etide kestim sonra tavuk yiyordum ama 2 3 gündür yine kusması başladı tavukta mı var bilmiyorum yokss çoklu gıda alerjisi mi var reflusüde var ama reflu denmi alerji denmi anlamıyorum alerji doktoruna randevu 2 hafta ya anca aldım o zaman kadar sütümü dolabamı koysam yardım