hankayaa1 merhaba o puturcukler normal. Yenidoğan sadece anne sütü aldığında sıvı yapar.(bı tim sert yapanlar da olur) her beslenme sonrası kaka yapan bebekler var, biz öyleydik (doktor normal kabul ediyor ancak benimki daha çok yapıyordu,arastirmislardi hastanede falan yattık şükür bişe çıkmadı). Aşırı gürültülü kaka ise laktoz intoleransi olabilir. Devam ederse iyi bı doktor a gidin. Bizim yenidoğan süreci baya hastanede geçti ve inanın iyi doktor,kötü doktor gerçekten var. Tek bir kişinin dediği ile kalmamak gerek.
Bu arada mutlaka her bezleme sonrası sudo krem sürün ( mustela vb korumuyor bu kadar sık kaka yapanı ,kanamalı pişik olur) eğer sudo alamazsaniz sağlık ocağına hametan yazdırın ve her bezlemeye sürün hiç zararı yok dedi doktor. Bir de temizlikte pamuk,tas,ılık su kullanin. Arkasına mutlaka yumuşak mendille kurulayın( ben tülbent kesmiştim daha yumuşak geldi) . Çok sık kaka gerçekten aşırı pişik yapiyir. Bir de bezi her degismede kurulafiniz ya, 5 10dk havalandırın öyle baglayin