Bilinmez__01 Eşimle kendi işimizi kurmayı düşünüyoruz. El işinde yapamıyorum diyor. Her şeyi göze aldık. Yaşadığımız yer küçük bir kasaba gibi ama içinde her ırktan insan yaşıyor. Fikirlerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler 🥰
lceLady Bilinmez__01 bizde aynı düşüncelerdeyiz ama bizim biraz daha riskli. Altın işinde calıstıgı için maliyeti oldukca yüksek ama bakalım kismet. Helr şu zamanda bin kere düşünmek lazım
Istanbul01 Bilinmez__01 eşim kimya mühendisi porselen fabrikasında 4-5 yıllık deneyimi vardı. El işinde çalışamam kimsenin ağız kokusunu çekemem diyordu hep. Porselen üretecem die girişti bi arkadaşı ile 2020 yılında tamda doğumum zamanında işten çıktı ailesi destek çıktı iş açma konusunda maddi manevi evde hesaplar yapıldı aylık 10 bin tl getirilecekti sözde. işe bi girdi 4-5 ay para getirdi sonra bittiiii yapamadılar. İşçiler elektrik su vs derken kendi kendini çeviriyordu iş yeri. Ev kredimizi bile ailesi ödüyor oğlum yeni doğmuş. Ayyyy tövbeee tövbe bidaha asla giremez. Sonra başka porselen fabrikasından teklif geldi. Çocuğumuz olunca ev kredisi de mecbur gitti. Silivriyeye taşındık. Şuan 17 bin maaş alıyor. Ev borcuda kapandı çok rahatız çok şükür. Allahım bidaha kendi yerini açmak mı aslaaaa. İnsan çok sıkıntı çekince gerçekten kimseye öneremiyor iş yeri açma fikrini 😔😢
Aycan1419 Benim kendi hayalim bi kırtasiye açmak bugün nasip olur inşallah kırtasiye çok iş yapiyo bide bi iki okulla anlastimmi tamamdir🤗
Bilinmez__01 Aycan1419 evet onu düşündük ama tüm okulların etrafında neredeyse 4 5 tane kırtasiye var
Bilinmez__01 lceLady kesinlikle. Ama ömrümün sonuna kadar el işinde çalışamam diyor. Bi de çocukların geleceği için daha iyi olur. Babadan çocuklarına kalır belki
Burca eger birikiminiz oldukca yüksek bi meblağ ise olabilir. Diger türlü çok riskli elektrik,su,yemek ,sigortasi vs vs vs birde kira olursa vay halinize ama dediğim gibi birikiminiz varsa olabilir hayaliniz.
Bilinmez__01 Burca birikimimiz yani öyle abartılacak kadar çok değil . Bizde kendi çapimizda bir seyler yapmak istiyoruz🤲