Kubra1280 Slm arkadaşlar bebeğim 1 yas17 gunluk bir iki hafta once yurutecte yuruyordu Kendi sonra bir kac kere düştü ve artik elimi tutarak bile yürümüyor nasil aşarız bu durumu emeklemekten dizleri hep yara oldu
35izmir Kubra1280 valla benimki de habire ayakta durmak için oraya buraya tutunuyor sarsılıyor o öyle oldukça bnim yüreğim ağzımda napcagımı bilmiyorum 2 3 kere yumuşak iniş yaptı yere her dk gözüm onda bide tutmaya çalıştım mı heyecanlanıyo kendini geriye atıyo kucağımda ani bi şekilde
Kubra1280 35izmir bnm bebegim sert düştü dudağı patladı hatta ondan beri istemiyor koltuğa dikip geldiyorum iki adimlik mesafeye emekliyio
35izmir Kubra1280 ya bu dönem çarçabuk geçsin çok korkuyorum bnde çok üzüldüm size de kendiniz eşinden tutup yaptırın bnce bi süre sonra unutur düştüğünü