Sevgili anneler, kızım bu pazar yaşını dolduruyor. 6.ayında ek gıdaya başladı ve herhangi bir gıdaya alerjisi çıkmadı.
İlk kez bugün kakasında şeffaf mukus gördüm.
Daha önce açılan konulara baktım ama anneler bebekleri çok küçükken mukus görmüş.
Daha ileri dönemde oluşan bu mukusun sebebiyle ilgili bir fikri olan var mı acaba?
(Su tüketimi iyi, dişlerden dolayı iştahı dalgalı. Değişik olarak üç gün önce nohut yedi, zarı tamamen soyulmuş şekilde)