Asinda guvenli uyku dedikleri,yarim kundak, reflu yatagiyla sirtustu yatmasi…
Ben kizimi 4 aya kadar yarim kundak yaptim, ozaman dek, sag ve sol tarafina duzenli yatirdim, 4.ayla hateketleniyorlar azar azar,
Zaten o istedigi pozisyona kendi donuyor 5.6 ay gibi cok net😅