hilaldorukk Öğretmenim 1 ay sonra işe başlayacağım oğlum 10 aylık ve ben çok endişeliyim. Arada anneannesi arada babaannesi bakacak ona. Onlara bakma konusunda güvenim sonsuz ama köy okulunda olduğum için sabah 7de çıkıp akşam 5te geleceğim 😭 oğlumla hiç ayrı kalmadık 4-5 kez falan bıraktım onu anneannesine sadece 2-3 saatlik o da onda da uyutmayı denemişlerdi uyumamıştı 🥲 ve ben şimdi bensiz uyumaz beni arar diye endişelenmeye başladım emzirip sonra hemen yanıma yatırarak pışpış yaparak uyuttum hep uyuduğu saatlerde yarım saat sonra uyanıyor ama benimle uzun uyuyor diye onunla uyudum ben de hep belki de böyle yanlış yaptım bilmiyorum ama o an içimden geldiği gibi yaptım 🫠 ama şimdi de onu nasıl bırakacağım alışacak mı uyuyabilecek mi derdine düştüm emmeyi de çok seven bir bebek keyfine emiyor yani bazen 😂 bu konuda tecrübeli anneler var mı acaba?
Atlasalinandme hilaldorukk bende eylülde ise baslicagim, ogretmenim, 9.5 aylık olacak kızım. babannesi bakacak, guzelde bakiyir gun içinde onlarla takılıyor aslında ama yinede işte olmak her an yanında olamamak dusuncesi var, Şimdiden içim sıkılıyor bazen
OozlemOozlem hilaldorukk ben de 15 aylık bırakacağım. 1 haftadır bakıcımız bizimle başladı. Emerek ya da arabada uyuyan bir bebek. Bakıcımız arabada uyutuyor ama kaldırıp yatağına koyamıyoruz çünkü hemen uyanıyor😪 o yüzden de sürekli uyuyup uyanıp 1 saati ancak tamamlıyor. Normalde gündüz emerek uyurdu ve en az 2 saat uyurdu. Gece uykularımız zaten korkunç ama onu kabullendim. Sallanmalı beşik mi alsam diyorum şimdi
Yakamoz__00 Ben de baskayavhim. Bizimki 15 aylık. Babaanne bakacak.. gece emerek uyur bizimki..gubduz de 1 uyku yapıyor sallayarak uyuyir..siz başlamadan ara ara bırakın günde 2 saat 3 saat gibi artırarak. Onlar yedirsin uyutsun.. alışıyor bebekker. Ben de üzülüyorum nasıl bırakıcam diye ama napalim.
hilaldorukk Yakamoz__00 valla çok zor geliyor bana da alıştım da her gün onunla olmaya 🥲 tabi mecbur ayrılacağız😟 inşallah ya bakalım
hilaldorukk Atlasalinandme valla benim de sıkılıyor ama alışacağız mecburen bu duruma bizler de onlar da 😪
hilaldorukk OozlemOozlem benim oğlum da emip uyuyor hemen gündüz ve yarın saat sonra uyanıyor pışpışla uykuya geri döndürerek 1 1 buçuk saati tamamlıyordum ben ama şimdi nasıl olacak bilmiyorum bence sallanmaya alışık değilse hiç alıştırmayın ona onu bırakmak da zor oluyormuş sonra hep öyle diyorlar aman kendi kendine uyusalar keşke o evreye ne zaman geçiliyor acaba😂