Balkuupu ben doğduğundan beri oyun halısı kullanıyorum, önceleri sadece halıyı serip spor yapıyorduk yüzüstü koyuyordum renkler dikkatini çekiyordu şu an 4 aylık oyuncakları ile çok güzel oynuyor. Mutfakta odada her yerde oynuyor. Annemlere geldim oyun halısını da getirdim. Dönenceyi takacak yerde bulmak sıkıntı