Merhaba hanımlar, bugün bebişimşe 8 günlük olduk . Erken ve zayıf doğan bir bebekti. 2180 gr doğdu ve doğumdan sonra normal olarak kilosu düştü. Cuma günü doktorumuz 2kg ölçtü ve bugün sabah sağlık ocağı da kilosunu aynı şekilde 2kg ölçtü ve hatta sağlık ocağına göre 3cm kısalmış 😅. Yanlış ölçüm yapmış olmaları yüksek ihtimal ama aklımı karıştıran nokta şu ki bebeğim çok ama çok emer ve sütüm de çok geliyor. Süt ve emme konusunda ufacık bir sıkıntı yaşamanın aksine hatta beni çoğu zaman bırakmıyor bazen su içmeye gidemiyorum. Hal böyleyken aklıma yalnızca şı ihtimal geldi sütüm yeterli muhtemelen çünkü kakalı bez sayısı oldukça fazla, belli ki metabolizma mı hızlı ya da ben biraz kilo alsın diye mamaya mı başlasam bana fikir verebilir misiniz?