senbanabaksana 9 aylık Oğlum sma devam sütü kullanıyor mama olarak. Geçenlerde mama bitmiş biberona Bebelac kaşık mamalardan yapıp vermiş ve bundan sonra hep onları almami söyledi fiyat olarak sma nin 4/1 fiyatı diye böyle bir yontem kullanan var mı
Reyna senbanabaksana kaşık mamasıyla formül mamanın içeriği aynı değil. çocuğun alması gereken vitaminleri karşılamaz arada bir verebilirsiniz
efeninannesi06_ senbanabaksana ne olmuş sanki anlamadım kötü bir şey vermemiş sonuçta. Siz nr istiyorsanız onu verin yine de
senbanabaksana Reyna bende öyle düşünüyorum aslında kendi bebeklerini hep kaşık mamayı biberon yapıp büyütmüş
Deletedmom5284 Günde 90 cc verebilirsiniz ondan ama asla formül mamanın yerini tutmaz bende kızıma veriyorum kahvaltı yanında içecek olarak 2 yaşında şuan halen formül mama kullanıyorum
senbanabaksana Deletedmom5284 formül mama gibi yapıldıktan 1 saat sonra bozuluyor mu yine bu mama da ? Ve sulandırma ölçüsü nasıl ayarlanir
Deletedmom5284 senbanabaksana bilmiyorum ben formül mamayı bile içmese 15 dkya döküyorum canım ölçüsü göz kararı valla kaşıkla ayarlıyorum önce su sonra mamayı koyun karıştırarak yapın iiyice ezilsin pütür pütür olmasın