htchkn bizim seftalilerimiz çok verim verdi bu yıl annemde soydu yıkadı beş kiloya bir litre suyla galiba kaynatti sonra blandirdan geçirip kavanozladik sıcak sıcak benim bebeğim de 3 ay 26 günlük marmelat gibi oldu sulandirip meyve suyu olarak da kullanılabilir yoğurda da katılabilir ben öyle yapacağım şahsen bunu mor erike vişneye de yapılabilir gerçi yine kendi visnelerimizi buzluğa attım zamanı kısa gelecek en azından doğal diye