Bebeğime eşim ve ben bakıyoruz eşim ise gidiyor çoğunluk ben bakıyorum şimdi memlekete geldik herkese gülüyor ama bana bakınca gülmüyor neden böyle yapıyor acaba ya 😑 takmıyordum ama moralim bozulmaya başladı evde çok güzel oyunlar oynayıp gülüşürdük şimdi beni görünce gülmüyor 😰😰😰😰