İkinci gebeliğim ama ilki gibi değil . Şimdiden yürümekte merdiven çıkmakta zorlanıyorum . Ayrıca bebek hareketleri canımı çok acıtıyor .sezeryan olup da bi sonraki hamileliklerinde bebek hareketlerinde ağrı hisseden varmı .doktor sezeryane bağlıyor . Büyük kızımda maşallah hiç durmuyor kardeş kıskançlığı başladı sanırım 🤦🏻♀️ Sizler kardeş kıskançlığı ile nasıl başa çıktınız .