watermelonlove insan düşündükçe ayrıntılarda boğuluyor, o yüzden çok düşünmemek lazım. Mümkün olduğunca kendim bakıp daha sonra kreşe vermeyi düşünüyorum. En azından sosyalleşir, eğitim alırlar. Büyüklerimiz ya da bakıcı vs. Pek bir şey katabileceklerini düşünmüyorum bende…